Saksikanlah kemunculan FanFiction aq yg pertama berjudul LOVE IS BLIND - Episode 3 selepas aq habis exam minggu hadapan dibintangi oleh Myungsoo,IU dan ramai lagi...Jangan Lupa 0key...See you guyz later!!!

Love Is Blind - Episode 2

Annyeonghasayeo to all of you....
Today aq akan sambung Fantic yg ke 2 ^_^

Firstly,,bagi saper2 yg dh terlupe or x tengok nie last cerite from EPISODE 1

MyungSoo memasuki ke dalam kelas seperti yang diarahkan oleh Cikgu Park. Muka MyungSoo yang hensem itu telah memukau para pelajar perempuan di kelas itu...

Episode 2 - MEET A NEW FRIEND

***********

Sulli jugak terpukau dengan muka hensem itu dan tidak layan percakapan kawan baek nyq si Jieun...

Sulli : Hensem nyer mamat tuhh...
Jieun : Oit!!! engkau dengar tak apa yang aku cakap nie???
Sulli : ha! apa-apa...
Jieun : Ish,,engkau nie tadi aku terlanggar mamat tu lah..... sakit punggung aku dibuat nya....
Sulli : Oh.....Ha!!!!!!


Suara Sulli yang kuat itu telah mengejutkan para pelajar lalu para pelajar memberikan 'focus' mereka kepada teman sekelas yang baru,MyungSoo.


Cikgu Park : 0key!! Ini teman baru kamu sila memperkenalkan diri kamu.......
MyungSoo : ahh?!Ooo,, 
jal algessji... (bowing) Hai semua!!! Nama saya Kim MyungSoo...K0runk semua boleh panggil saya MyungSoo...Saya harap kamu semua dapat memberikan tunjuk ajak (bowing again)
Cikgu Park : Baiklah MyungSoo,,,kamu boleh duduk di sebelah JinYoung...

JinYoung berasa gembira kerana sudah ada orang yang akan duduk di sebelahnya.Sudah dua bulan kawan JinYoung pindah sek0lah....

JinYoung : Hai!! Nama saya Jung JinYoung,,panggil jer JinYoung.Selamat berkenalan (Peace)
MyungSoo : Hai...Selamat berkenalan jugak =D
Cikgu Park : 0key,,pelajar sila buka buku Mathe m/s 45....Sila beri perhatian!!
***********
Pada waktu rehat,,, JinYoung mengajak MyungSoo makan di kantin bersama - sama...Pada masa yang sama,,, ramai pelajar berlari menuju ke kaki lima kelas 13th grade...


MyungSoo : Ad0i!!! apasal semua orang berlari nie??? x paham aku...(mula dah muka binggung MyungSoo)...Yaa,, JinYoung! kenape semua orang berlari nie ha??! ade 'larian marthon' ker??


Pada masa Seung Hyun dengan geng - geng Seung Hyun yang dikenali sebagai "DE - WAR" sedang berjalan menuju ke kantin untuk menjamu selera...

JinYoung : Ini mesti pasal Seung Hyun tuhh....Penat2 aku tengok diaorang...Kalau ade Seung Hyun jerr.....mueos-ideunlah (lalu berjalan menuju ke kantin dengan muka selamda)
MyungSoo : Seung Hyun??? (sambil mengarukan kepala nya yang penuh dengan kebinggungan)....O0itt,,Seung Hyun tuhh saper ehh??!
JinYoung : aish!!! Seung Hyun tuhh pelajar paling popular di sek0lah nie...tak akan engkau tak kenal k0t???
MyungSoo : ehmmm,,,tak!!!
JinYoung : 0key2....aku cakap pasal die 'detail - detail' engkau dengar baek - baek araso!!!
MyungSoo : 0key!!! (sambil mengangguk kepalanya)
JinYoung : Seung Hyun ini jadi 'famous' sejak dia memenangi pertandingan menari di Seoul...Pertandingan tuhh bukan calang - calang orang yang b0leh masuk tauu....


MyungSoo : Dah lah....Pening kepala aku kalau bercakap.....0key lah aku nak pergi beli makanan.... engkau nak beli aper???
JinYoung : tak aper lah...sekarang ini aku tengah 'diet' ><...
MyungSoo : uli imo ! saya nak instant noodles satu dengan jus anggur....


Seorang makcik yang dalam lingkungan 50an mengulurkan semangkuk instant noodles dan jus anggur yang merupakan air kegemaran MyungSoo...Tiba - tiba MyungSoo terlanggar Seung Hyun....Instant noodles dengan jus anggur MyungSoo habis tumpah kat baju Seung Hyun...


Seung Hyun : O0ittt!!!!aper nie???!!
MyungSoo : 
mian haeyo mian haeyo (MyungSoo mengeluarkan sapu tangan nya lalu membersihkan baju Seun Hyun yang kotor itu)

Seung Hyun : eeiii!!! engkau buat aper nie???? nak kena budak nie!!! aish

To Be Countinued...


0 comments:

Post a Comment